Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
PRODUCENT
 
KATEGORIE
 
NOWOŚCI

------------------------
Pokaż wszystkie

 
POLECAMY
 
REGULAMIN ZAKUPÓW

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży wysyłkowej artykułów artystycznych
2. Zamówienia w sklepie internetowym "jelonkaa" mogą składać wyłącznie osoby pełnoletnie.
3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu w formie umowy kupna-sprzedaży zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym a sklepem "jelonkaa".
4. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym "jelonkaa" jest jednoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem i zaakceptowaniem jego postanowień przez Kupującego.
5. W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§2. ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia w sklepie składane są za pomocą formularzy zamówień dostępnych na stronie sklepu "jelonkaa". Złożenie zamówienia NIE WYMAGA rejestracji klienta w systemie sklepu.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą realizowane w pierwszym dniu roboczym.
3. Potwierdzenie złożenia zamówienia jest automatycznie wysyłane na podany przez klienta adres e-mail. Klient winien potwierdzić złożone zamówienie. Brak potwierdzenia zamówienia przez klienta oznacza nie przyjęcie zamówienia do realizacji. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
4. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia kompletnie i zgodnie ze stanem faktycznym.
5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.
6. Szanujemy prywatność naszych klientów, dlatego nie gromadzimy ani nie przetwarzamy danych osobowych w celach innych niż związanych z płatnością i wysyłką towaru. Każdy użytkownik ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, poprawienia ich bądź usunięcia z bazy po wcześniejszym zgłoszeniu w formie pisemnej lub elektronicznej.
7. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłkę w przypadku podania w formularzu zamówienia nieprawidłowych, bądź niekompletnych danych. W przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy z powodu błędów teleadresowych, ponowna realizacja zamówienia, jest możliwa po dokonaniu ponownej opłaty za przesyłkę oraz pokrycia kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu.
8. Aby zrealizować bezpłatną usługę ozdobnego pakowania prezentów (z dedykacją i w opakowaniu dostosowanym do okazji) należy drogą mailową pod adresem ilona_wolnik@o2.pl określić szczegóły i rodzaj prezentu, w tym adres dostawy.
9. Procedura składania reklamacji i/lub zwrotu zakupionego towaru opisana jest szczegółowo w dziale "zwroty/reklamacje"

 

§3. TOWARY

1. Kupujący akceptuje fakt, że oferowane towary wykonywane są ręcznie, co nie daje możliwości na pełną powtarzalność przedstawianej oferty.
2. Dokładamy wszelkich starań, by kolory prezentowane na ekranie były możliwie najbardziej tożsame z rzeczywistymi kolorami produktów, które sprzedajemy. Niestety nie możemy zagwarantować pełnej wierności barw, ponieważ zależą one także od rozdzielczości i ustawień monitora klienta - za to nie odpowiadamy.
3. Czas realizacji ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH liczony jest od momentu wpłynięcia płatności za nie na konto Sprzedajcego

 

§4. CENY

1. Ceny oferowanych artykułów znajdujące się na stronie sklepu wyrażone są w złotych polskich.
2. Wszystkie ceny są cenami BRUTTO i nie uwzględniają kosztów dostawy (koszt dostawy jest odrębną opłatą).
3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Wspomniane zmiany cen nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
5. Nie wystawiamy rachunków i faktury VAT.

 

§5. WPŁATY

1. Należność za zamówiony towar pobierana jest w formie PRZEDPŁATY na konto bankowe wskazane w informacji dołączonej do zamówienia lub podane w zakładce "Dane Kontaktowe".
2. W tytule wpłaty/przelewu należy wpisać numer zamówienia nadany przez sklep przy składaniu zamówienia. Nr ten znajduje się także w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, wysłanym przez system sklepowy na adres e-mail Kupującego.
3. Zamówienia, za które należność nie wpłynie w ciągu 5 dni od dnia potwierdzenia zamówienia, zostaną anulowane po uprzednim zawiadomieniu o tym fakcie klienta. Na prośbę klienta możemy przedłużyć ten okres.

 

§6. WYSYŁKA

1. Zamówione towary wysyłane są - pod wskazany w zamówieniu adres - po wpłynięciu na konto sklepu należnej kwoty, określonej w trakcie składania zamówienia.
2. Kupujący udziela sprzedającemu pełnomocnictwa o treści: "Ja Kupujący, w momencie zakupu, udzielam jednorazowego pełnomocnictwa na dokonanie wysyłki w imieniu i na rachunek Kupującego".
3. Wysyłka realizowana jest w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty wpłynięcia należności na konto Sprzedającego. Stałe dni wysyłki to poniedziałek, środa i piątek rano . Wysyłka w innych dniach tygodnia realizowana jest w sprawach pilnych.
Soboty i niedziele nie są dniami roboczymi.
4. Zamówione artykuły są dostarczane Kupującemu za pośrednictwem Poczty Polskiej lub- na życzenie- firmy kurierskiej. Sposób dostawy określony jest przez Kupującego w zamówieniu
5. Całkowity koszt wysyłki doliczany jest do kwoty zamówienia.
6. W przypadku artykułów o znacznej wartości, przesyłki pocztowe są dodatkowo ubezpieczone od wartości. Kwota ubezpieczenia jest doliczona do kwoty zamówienia - po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Kupującym drogą mailową lub telefonicznie.
7. Wysyłka zamówionych artykułów jest realizowana na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W szczególnych wypadkach możliwa jest wysyłka za granicę, po wcześniejszym uzgodnieniu - wówczas cena wysyłki ustalana jest indywidualnie, wg cennika poczty polskiej.
8. W przypadku większych zamówień Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach.
9. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikłe z winy Poczty Polskiej.

 

§7. KOSZTY PRZESYŁEK

1. Koszty przesyłki pokrywa KUPUJĄCY.
2. Koszty wysyłki są realizowane wg cennika, który znajduje się w zakładce CENNIK. Jeżeli wartość zamówienia przekroczy kwotę 200 zł, zamówiony towar po wpłacie na konto wysyłany jest przesyłką priorytetową na koszt sklepu.
4. Koszty przesyłki zagranicznej uzgadniamy indywidualnie.
5. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie Sklepu. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt mailowy.

 

§8. ZWROTY I REKLAMACJE

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem spisania wraz z dostarczycielem(listonosz lub pracownik poczty) protokołu reklamacyjnego. Przypominamy, że klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
2. Reklamacja przysługuje Klientowi także w przypadku stwierdzenia wad artykułu. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko (firmę) nabywcy, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.
3. W przypadku uzasadnionej reklamacji nabywcy przysługuje prawo do uzyskania rabatu cenowego, wymiany towaru na pełnowartościowy lub zwrotu pieniędzy za zakupiony towar. W przypadku wymiany bądź zwrotu, reklamowany towar wraz z protokołem reklamacyjnym należy odesłać przesyłką pocztową na adres sklepu.
4. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to możliwe (np.z powodu unikalności przedmiotu) sklep zaoferuje nabywcy inne dostępne w sklepie towary w równoważnej cenie - do wyboru lub zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.
5. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich otrzymania.
6. Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) kupujący może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania uzasadnienia pod warunkiem, że towar jest nie uszkodzony, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem ew. dokumentacji i nie nosi śladów użytkowania.
Warunek ten musi być bezapelacyjnie spełniony, aby zwrot został uznany.
Przesyłkę należy nadać na adres sklepu, po wcześniejszym poinformowaniu o zwrocie na adres e mail: ilona_wolnik@.pl. Koszt przesyłki w takim wypadku pokrywa kupujący.
Koszty dostawy oraz odesłania nie podlegają zwrotowi.
7. Zwrot należności za zwrócone towary następuje w terminie 7 dni po otrzymaniu przez sklep zwracanej przesyłki na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na podany w zamówieniu adres.
8. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!


Życzymy Państwu udanych zakupów!

MOJE KONTO
  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 
TOP LISTA
  1. 1.
  2. 2.
  3. 3.
  4. 4.
  5. 5.
 
SUBSKRYPCJA

 

 
PROMOCJE

------------------------
Pokaż wszystkie

 
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl